Poznaj wartość kaloryczną jajka

Ciągle odmawiasz sobie jedzenia, ale zamiast schudnąć jeszcze przytyłaś, dopada Cię też efekt jojo. Przyczyną tego jest nieprawidłowa dieta. Aby schudnąć nie należy tylko ograniczać jedzenia i jeść bardzo mało, eliminując z diety niektóre składniki odżywcze. Czyniąc tak doprowadzasz do tego, że zwalnia metabolizm, co nie tylko osłabia twoją kondycję ale wpływa także na zatrzymanie toksyn w organizmie, co przyczynia się do bóli głowy, migren, a także innych dolegliwości.

 

Jeśli słyszałaś, że jajka są niezdrowe, a ich nadmierne spożycie przyczynia się do wzrostu cholesterolu we krwi, to jesteś w błędzie. Najnowsze badania dowiodły, że spożywanie jajek powoduje także obniżenie złego cholesterolu w organizmie, dlatego polecane jest w diecie. Jeśli zastanawiasz się nad tym, ile kalorii ma jajko, musisz wiedzieć, że niedużo. Np. jajko gotowane ma jedynie 155 kcal w 100 g, a same białko surowe 51, 6. Białko surowe ze sprawdzone źródła polecane jest w diecie redukcyjnej. Jajka są źródłem witaminy A, dlatego dobrze wpływają na wzrok i zapobiegają tzw. kurzej ślepocie. Warto również spożywać jajka przepiórcze.

 

Author: dwalitrywodydziennie.pl